کلیه اصول و رویههای می مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربران است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای می مارکت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
- مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات می مارکت اقدام کند.
- می مارکت یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات می مارکت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به می مارکت ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که می مارکت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد می مارکت برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه می مارکت را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که 30002189 تنها شمارهای است که می مارکت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه می مارکت را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان می مارکت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام می مارکت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@mimarket.ir اطلاع دهید.
- می مارکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
- می مارکت متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.
- تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.mimarket.ir است.
- کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است. سفارشات شامل موارد زیر است:
• ارسال در شیراز با پیک: سفارشات شیراز بین ساعات 12 تا 16 همان روز کاری ارسال خواهد شد.
• ارسال به شهرهای دیگر: سفارشاتی که تا ساعت 13 ثبت شوند در همان روز با پست پیشتاز ارسال می شوند؛ در غیر این صورت ارسال در روز کاری بعدی صورت می گیرد.
- می مارکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- وضعیت سفارشهای ثبت شده در سایت می مارکت با ارسال پیامک و ایمیل به کاربر اطلاع داده می شود.
- می مارکت همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی در می مارکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای می مارکت محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده نهایتا طی 24 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- حق توقف فروش کلیه محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا، برای می مارکت محفوظ است.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت می مارکت، حق کنسل کردن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای می مارکت محفوظ است.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، اطلاعات را به صورت کامل و دقیق وارد نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، پردازش سفارش با مشکل مواجه می شود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند.
-می مارکت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
- آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش می مارکت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش می مارکت ارسال شود.
- می مارکت این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی دارای ضمانت 7 روز مهلت تست، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط میشود.
- کالاهای دارای ضمانت شرکتها، شامل سرویس تضمین تعویض 7 روزه می مارکت نمی شود .
- ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش می مارکت کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود.
- لازم به ذکر است که این سرویس، شامل اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نیست.
- آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
- جهت مرجوعی سفارش، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
- در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط می مارکت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
- در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در می مارکت به اتمام برسد، و می مارکت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
- هدف از ایجاد بخش نظرات در می مارکت، اشتراکگذاری تجربهی خرید کاربری، محصولاتی است که به فروش میرسد.
- در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند.
- می مارکت در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی می مارکت دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
1- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و ایموجی در متن خودداری کنید.
2- کاربران می توانند مزایا و معایب کالا و همچنین سوالات و مشکلات خود را در قسمت نظرات مطرح کنند.
3- نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
4- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
5- جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
6- کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربر میشود.
7- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
8- از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت میتوانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا بههیچوجه در بخش نظرات «قیمت» را ذکر نکرده، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
9- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید.
10- تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
11- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
12- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
می مارکت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند.
لازم به ذکر است می مارکت تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد؛ اگر محصول ارائه شده توسط می مارکت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت باشد تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
نیروهای پشتیبانی می مارکت تمامی تلاش خود را جهت ارائه بهترین سرویس دهی و خدمات دارند؛ اما تاخیر یا عدم کارکرد سایت ناشی از عوامل زیر:
• عوامل طبیعى
• پست
• مشکلات اینترنتى
• خرابی تجهیزات کامپیوترى
• مشکلات مخابراتى
و .. بر عهده می مارکت نیست.
طرح تشویقی شگفتانگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران ایجاد شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفتانگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفتانگیز باشد، قیمت شگفتانگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، می مارکت تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود.
می مارکت در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی می مارکت اطلاع دهید.