شیائومی

رفع مشکل اتصال هدفون های بی‌سیم شیائومی

سلام به همراهان سایت می مارکت.

بعد از خرید هدفون های بلوتوث شیائومی مثل AirDots اکثر کاربران به یک مشکل برخوردن این مشکل نرم افزاری از سازنده هست. وقتی شما می‌خواید هدفون های بی‌سیم رو به گوشی متصل کنید به مشکل می‌خورید و صدا پخش نمی‌شه. برای رفع این مشکل یه راه حل اینجا قرار دادم که امیدوارم بهتون کمک کنه.

مرحله اول: هدفون ها رو توی باکس‌شون قرار بدید و مطمئن بشید شارژ شدن و از تنظیمات بلوتوث موبایل اسم اونا رو حذف کنید.

رفع مشکل اتصال هدفون ایر داتس شیائومی

مرحله دوم: هر دو هدفون رو از باکس بیرون بیارید.

مرحله سوم: هر دو هدفون رو با فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه به مدت 5 ثانیه خاموش کنید. (تا زمانی‌که نور قرمز رو ببینید)

مرحله چهارم: دو مرحله ریست رو باید انجام بدید. (ریست کردن بلوتوث دستگاه و ریست کردن اتصال بین هدفون ها) برای اینکار دکمه روی هر دو هدفون رو فشار بدید و به مدت 20 ثانیه نگه‌دارید. (هدفون از ثانیه 10 تا 20 چشمک می‌زنه) دکمه ها رو زودتر از زمان گفته شده رها نکنین و بذارین چشمک بزنن.

مرحله پنجم: هدفون ها رو با فشار دادن و نگه داشتن دکمه هر دوتاشون به مدت 5 ثانیه روشن کنید. یا اینکه اونو توی باکس مخصوصش قرار بدید و بعد بیرون بیارید. (وقتی از باکس بیرون میارید بصورت خودکار باید روشن بشه.)

بعد از ری استارت کردن روی هدفون سمت راست میبنید که چراغ سفید چشمک میزنه و هدفون چپ نورش خاموشه. این به این معنیه که هدفون سمت چپ و راست به هم متصل هستن و هدفون برای اتصال به موبایل در حالت انتضاره.

مرحله ششم: بلوتوث موبایل‌تون رو روشن کنید و لذت ببرید.

پی نوشت:

من مطمئنم اکثر کاربرا توی مرحله 4 به مشکل می‌خورن. لطفا با دقت انجام بدید و 20 ثانیه نگه‌دارید. ریست 20 ثانیه ای دو کار انجام میده 10 ثانیه اول دستگاه‌های متصل شده رو پاک میکنه و 10 ثانیه دوم (کلا 20 ثانیه نگه‌داشتن) اتصال بین هدفون ها رو ری استارت می‌کنه.

مشکل در واقع از هدفون سمت چپ هست و با ریست کردن اون مشکل حل میشه اما بهتره تمام مراحل رو به دقت انجام بدید که خیالتون راحت بشه.

اگر این آموزش بهتون کمک کرد مشکل رو حل کنید با دوستاتون به اشتراک بذارید و به اوناهم کمک کنید.

بازگشت به لیست

8 نظر در “رفع مشکل اتصال هدفون های بی‌سیم شیائومی

  1. بهزاد پاکی گفت:

    مشکل من که چند هفته گیر کرده بودم حل شد. ممنون از مطلب تون

    1. عاطفه قنبری گفت:

      خواهش میکنم. ما در خدمت هستیم

  2. الی گفت:

    یکی از ایرپادای من وصل نیشد اون یکی نه با این روش مشکل رو حل کردم ممنون😍

    1. عاطفه قنبری گفت:

      با سلام
      خواهش میکنم
      خوشحالیم که مفید بوده

  3. امیر گفت:

    من ایراداتس پرو دیروز خریداری کردم و وقتی درحال پخش موزیک هست مدام موزیک قطع و وصل میشه چکار کنم

    1. عاطفه قنبری گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      آیا از ما خریداری کردید؟
      لطفا با شماره ی پشتیبانی تماس بگیرید در خدمت هستیم

  4. محمد گفت:

    اصلا چراغ سفیدی روشن نمیشه چیکار کنم همه روش هارو امتحان کردم

    1. عاطفه قنبری گفت:

      با سلام و وقت بخیر
      لطفا با شماره ی پشتیبانی تماس بگیرید و به فروشگاه حضوری وصل شید جهت راهنمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *