شیائومی

آموزش افزایش سرعت Wi-Fi در گوشی‌های شیائومی

سلام به همراهان مجله می مارکت.

در این پست قصد داریم بهتون آموزش بدیم که چطور سرعت دانلود و آپلود بیشتری هنگام استفاده از وای فای دریافت کنید. بعضی از کاربران برای دانلود فایل و بازی آنلاین متوجه شدن سرعتی که دریافت می‌کنن کمتر از حداکثر سرعتی هست که وای فای اونا می‌تونه ارائه بده. خب این مشکل نیست و درواقع یک نوع کنترل ترافیک برای نرم‌افزارهاست که در ادامه بهتون توضیح می‌دم چطور غیرفعالش کنید.

افزایش سرعت اینترنت گوشی‌های شیائومی

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در اندروید 9 و 10 در گوشی‌های شیائومی اضافه شده قابلیت Traffic mode هست که می‌تونید شبکه رو به وسیله اون کنترل کنید. برای کنترل این ویژگی ابتدا به تنظیمات برید و وارد قسمت وای فای بشید.

افزایش سرعت وای فای

در قسمت وای فای از پایین صفحه گزینه Additional settings رو انتخاب کنید.

افزایش سرعت اینترنت در گوشی شیائومی

در این قسمت Traffic mode رو انتخاب کنید.

Traffic mode در گوشی شیائومی

حالت کنترل سرعت اینترنت در اندروید

در این قسمت سه گزینه مشاهده می‌کنید.

Traffic mode: با این گزینه می‌تونید این قابلیت رو خاموش یا روشن کنید.

حالت‌های کنترل سرعت شبکه:

Regular Mode: این حالت اجازه میده که سایر برنامه‌ها حتی در زمان دانلود از اینترنت استفاده کنن. مثلا شما در حال دانلود یک فایل از اینترنت یا گوگل پلی هستید در این حالت اون برنامه حداکثر تا 70 درصد سرعت رو استفاده می‌کنه. اینطوری به سایر برنامه‌ها اجازه می‌ده بتونن همزمان از اینترنت استفاده کنن.

Extreme mode: این حالت به نرم‌افزاری که در همون لحظه در حال استفاده از اینترنت هست دسترسی کامل می‌ده و ممکنه برنامه‌هایی که در پس زمینه در حال دانلود و استفاده از اینترنت هستن دسترسی به اینترنت نداشته باشن. این حالت برای زمانی‌که قصد بازی کردن دارید خیلی کاربردی هست.

حالا اگر قصد دارید گوشی بدون کنترل از اینترنت استفاده کنید ترافیک مود رو به صورت کامل خاموش کنید. با اینکار ترافیک به صورت غیرخطی در دسترس نرم‌افزارها قرار می‌گیره و سرعت در هر زمان در حداکثر قرار می‌گیره.

بازگشت به لیست

2 نظر در “آموزش افزایش سرعت Wi-Fi در گوشی‌های شیائومی

  1. کسری دولتشاهی گفت:

    اصلاً برای من وقتی روی Additional settings میزنم اصلاً همچین صفحه ای نمیاره که نوشته Traffic mode لطفاً یکی راهنمایی کنه

    1. عاطفه قنبری گفت:

      خب باید مطمین باشید ورژن اندروید شما مطابق با ورژن گفته شده در مقاله هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *