شیائومی

آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی

شرکت شیائومی تاکنون به عنوان یکی از فعالان در حوضه تکنولوژی شناخته می‌شود؛ که علاوه بر تولید و عرضه محصولات باکیفیت، از قیمت گذاری مناسبی نیز برخوردار است. این شرکت به جهت عرضه تکنولوژی با کیفیت و با قیمت ارزان فعالیت خود را بیش از پیش گسترش داده و هم اکنون بخش بزرگی از فروش محصولات دیجیتال و هوشمند را در دست گرفته است. بر اساس سیاست‌های موجود در اقتصاد، هر شرکت به جهتی سعی می‌کند بیشترین سود را از فروش داشته باشد. به عنوان مثال شرکت سونی با فروش کنسول‌های پلی استیشن با قیمت خیلی پایین سعی می‌کند درآمد بالا را از طریق عرضه بازیها جبران کند. در این میان شرکت شیائومی نیز به جهت جبران قیمت های پایین، به صورت پیشفرض تبلیغاتی را در تلفن‌های هوشمند خود قرار داده است.

این تبلیغات نه تنها جبران فروش، بلکه سود بیشتری در مقایسه با افزایش قیمت محصول را برای شرکت به ارمغان می‌آورد. اما طبیعتا مشتریان و مصرف کنندگان تمایلی به دریافت تبلیغات اجباری نداشته و این عمل شرکت‌ها را مخالف حقوق مشتری می‌دانند. جالب است بدانید این تبلیغات به هیچ عنوان اجباری نبوده و شما نیز می‌توانید آنها را غیرفعال کنید. بر خلاف آنچه که بیشتر شنیده می‌شود، هیچ تفاوتی در نسخه‌های چین و گلوبال نبوده و این تبلیغات در تمام فریمورها وجود دارد.

حذف تبلیغات در گوشی شیائومی

در این مطلب به آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی می‌پردازیم و پس از آن دیگر خبری از تبلیغات آزاردهنده نرم افزارها نخواهد بود. مدنظر داشته باشید که این آموزش در MIUI 11 تهیه شده است و ممکن است برخی موارد در سایر ورژن‌ها متفاوت باشد. برای این منظور با آموزش تصویری حذف تبلیغات MIUI همراه ما باشید.

آموزش حذف تبلیغات در گوشی های شیائومی:

توجه داشته باشید که شیائومی به سختی تلاش می‌کند تا شما را از غیرفعال کردن تبلیغات منصرف کند. در گذشته تنها در 2-3 مرحله تمام تبلیغات حذف می‌شد. اما در ورژن‌های جدیدتر باید مراحل بیشتری را طی کنید. در ابتدا به غیرفعال کردن msa می‌پردازیم که تبلیغات پیشنهادی و شخصی را به طور کامل حذف می‌کند. در گذشته نیازی به صبر نبود اما در MIUI 11 باید 10 ثانیه برای غیرفعال کردن منتظر بمانید.

مراحل حذف تبلیغات و پیشنهادات در شیائومی:

به این منظور ابتدا از اتصال تلفن همراه به اینترنت مطمعن شوید چراکه این بخش را نمی‌توانید بدون اینترنت غیرفعال کنید.

مسیر زیر را طی کنید و msa را خاموش (off) کنید.

Settings > Additional Settings > Privacy > Ad services Personalized ad recommendations > Off

آموزش حذف تبلیغات گوشی های شیائومی

حذف تبلیغات در Security پس از Package installer شیائومی:

متاسفانه در آپدیت‌های اخیر، تبلیغات به برنامه‌های سیستمی مانند Package installer نیز راه یافته است. به جهت حذف تبلیغات ابتدا یک فایل نصبی را نصب و یا یک نرم افزار از گوگل پلی نصب کنید و در صفحه زیر مانند عکس پایین تبلیغات را غیرفعال کنید.

حذف تبلیغات در نصب نرم افزارهای شیائومی

حذف تبلیغات در MIUI 11

حذف تبلیغات در پوشه‌های Home نرم افزارها:

گزینه ای به نام Promoted app در پوشه‌های نرم افزار قرار دارد که هنگام باز کردن پوشه تعدادی نرم افزار پیشنهادی را به شما نشان می‌دهد. به جهت غیرفعال کردن این تبلیغ کافیست مانند تصاویر زیر عمل کنید. ابتدا روی نام پوشه تپ کنید و سپس گزینه promoted app را خاموش کنید.

غیرفعال کردن تبلیغات شیائومی

خوشبختانه در آخرین نسخه نرم‌افزار گالری شیائومی تبلیغات وجود ندارد!

حذف تبلیغات در File Manager شیائومی:

به این منظور ابتدا وارد نرم افزار شده و از بالای صفحه گزینه ها را انتخاب کنید. سپس وارد تنظیمات شده و طبق مراحل زیر تبلیغات را غیرفعال کنید.

حذف تبلیغات در File Manager شیائومی

آموزش حذف تبلیغات در File Manager شیائومی

آموزش حذف تبلیغات در File Manager MIUI 11

حذف تبلیغات در Mi video:

ابتدا به بخش پروفایل نرم افزار بروید و گزینه Settings را انتخاب کنید. سپس طبق تصویر زیر تبلیغات را غیرفعال کنید.

حذف تبلیغات در Mi video

متاسفانه سیاست‌های جدید شیائومی به گونه ایست که این بخش به طور خودکار پس از سه ماه مجددا فعال می‌شود و لازم است هر 3 ماه یکبار آنرا خاموش کنید!

غیرفعال کردن تبلیغات در تم ها:

پس از ورود به نرم‌افزار Themes در قسمت My Profile وارد Settings شده و مانند تصویر زیر تبلیغات را حذف کنید.

غیرفعال کردن تبلیغات در تم ها

خاموش کردن تبلیغات در Security:

ابتدا وارد نرم افزار شده و از آیکون تنظیمات سمت راست بالا وارد تنظیمات نرم‌افزار شوید. با کمی اسکرول به پایین بروید و گزینه زیر را خاموش کنید.

خاموش کردن تبلیغات در Security

خاموش کردن تبلیغات در دانلودها:

ابتدا وارد Downloads شده و سپس روی سه نقطه سمت راست بالا کلیک کنید. در قسمت تنظیمات با خاموش کردن گزینه زیر تبلیغات را خاموش کنید.

خاموش کردن تبلیغات در دانلودها

تمام مراحل به اتمام رسید!

حذف تبلیغات گوشی های شیائومی MIUI 11

تا اینجا تقریبا تمام تبلیغات را حذف کردید و در صورت بروزرسانی نرم‌افزاری ممکن است در نرم افزارهای جدید تبلیغات وجود داشته باشد که در هر نرم‌افزار با وارد شدن به بخش تنظیمات می‌توان اینکار را انجام داد.

در صورتیکه مشکلات نرم افزاری در MIUI 11 دارید، با مطالعه مطلب رفع مشکلات کاربران می‌توانید روش رفع آنها را فرا بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *