شیائومی

آموزش فارسی کردن دستبند سلامتی شیائومی Mi Band 4

دستبند سلامتی Mi Band 4 یکی از محصولات پرطرفدار شیائومی هست که امکانات و قابلیت های گسترده ای رو در قیمتی مناسب در اختیار کاربر قرار میده. اگر شما هم از جمله کاربران می بند 4  هستید، حتماً با مشکل زبان دستبند مواجه شدید، چرا که این دستبند سلامتی به طور پیش فرض از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنه. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود نداره، چرا که ما در این مطلب، روش فارسی کردن می بند 4 رو به شما آموزش خواهیم داد.

برای فارسی کردن دستبند سلامتی Mi Band 4، دو راه حل وجود داره که یکی از اونها ساده تره، اما ممکنه بعد از مدتی غیرفعال بشه. راه حل دوم، تا حدودی پیچیده تر و زمان برتره، اما در عوض دائمیه و شما رو برای همیشه از این مشکل نجات میده.

توجه داشته باشید که فرقی نمی کنه نسخه گلوبال یا نسخه چینی می بند 4 رو داشته باشید. در هر صورت باید یکی از دو روش زیر رو دنبال کنید.

 

روشهای فارسی کردن Mi Band 4

روش اول- روش ساده و سریع و اما موقتی

اولین کاری که باید انجام بدین اینه که اپلیکیشن Mi Fit رو از روی گوشیتون پاک کنید و فریمور بین المللی می بند 4 رو که در واقع نسخه بین المللی اپلیکیشن Mi Fit هست رو نصب کنید. بعد از نصب نسخه بین المللی، دستبندتون رو با اون جفت کنید تا فریمور دستگاه به نسخه بین المللی تغییر کنه.

فارسی سازی می بند 4

 

قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که برای نصب این نسخه اپلیکیشن باید اندروید گوشیتون نسخه 7 یا بالاتر باشه و اگر اینطور نبود، می تونید اپلیکیشن رو روی یک دستگاه دیگه نصب کنید و با استفاده از اون فریمور مچ بند رو تغییر بدین.

بعد از اون می تونید مراحل بعدی رو انجام بدین:

1. اپلیکیشن Notify & Fitness رو از Google Play دانلود و نصب کنید.

2. بعد از اجرای اپلیکیشن، وارد منوی Tools شده و گزینه Mi Band Language  رو روی زبان فرانسوی یا روسی قرار بدین.

فارسی سازی می بند 4

 

3. در بخش Settings، بخش Advanced رو انتخاب و از این قسمت، گزینه Right-to-left text رو تیک بزنید.

فارسی سازی می بند 4

 

4. وارد اپلیکیشن Mi Fit شده و گزینه های Incoming Call و App Alert رو غیرفعال کنید.

فارسی سازی می بند 4

 

5. به اپلیکیشن Notify & Fitness رفته، گزینه Show notification text رو فعال کرده و اپلیکیشن های مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

فارسی سازی می بند 4

 

توجه داشته باشید که برای خلاص شدن از شر پیغام های تبلیغاتی اپلیکیشن Notify & Fitness، باید نسخه Pro این اپلیکیشن رو بخرید یا نسخه کرک شده اون رو دانلود کنید. توجه داشته باشید که نسخه کرک شده نباید به روز رسانی بشه.

روش اول اینجا به پایان می رسه و شما می تونید نوتیفیکیشن های فارسی اپلیکیشن های انتخابی رو مشاهده کنید، اما مشکلی که وجود داره و قبلاً هم به اون اشاره کردیم اینه که این روش همیشگی نیست و ممکنه با به روز رسانی های نرم افزاری غیرفعال بشه. بنابراین، توصیه ما به شما اینه که وقت بیشتری صرف کنید و از روش دوم که خدمتتون ارائه خواهیم داد، استفاده کنید.

 

روش دوم- روش دشوار و زمان بر و اما مطمئن

همانند روش قبل، اولین کاری که باید انجام بدین اینه که فریمور بین المللی Mi Band 4 رو دانلود و نصب کنید. اپلیکیشن رو با می بند 4  جفت کنید و مراحل بعدی رو به صورت زیر، دنبال کنید:

1. اپلیکیشن Mi Fit رو اجرا و دستبندتون رو از طریق اون Unpair کنید.

فارسی سازی می بند 4

 

2. اپلیکیشن Mi Fit رو از روی گوشی پاک کنید و نسخه دست کاری شده Mi Fit رو دانلود و نصب کنید و دستبندتون رو با اون Pair کنید.

فارسی سازی می بند 4

3. نسخه دست کاری شده Mi Fit رو هم پاک کنید.

4. با استفاده از File Manager وارد حافظه گوشی شده و پوشه freemyband بشید. داخل این پوشه، کد فعال سازی Auth Key مچ بند رو که داخل یک فایل متنی ذخیره شده، کپی کنید.

5. اپلیکیشن Notify & Fitness شیائومی رو اجرا کنید.

6. از کد فعال سازی کپی شده برای جفت کردن دستبند با اپلیکیشن استفاده کنید. اگر اپلیکیشن به صورت خودکار مراحل جفت شدن رو اجرا نکرد، از منوی سمت چپ برنامه، گزینه Replace with new Mi Band رو انتخاب کنید.

7. بعد از جفت شدن، از منوی Tools زبان دستبند رو روی فرانسوی یا روسی قرار داده، وارد منوی Setting شده و از قسمت Advanced، گزینه Right-to-left text رو تیک بزنید.

فارسی سازی می بند 4

پس از انجام این مراحل، می بند 4 فارسی میشه و می تونید به راحتی از اون استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *