شیائومی

گوشی Mi 10 Lite شیائومی مجهز به فناوری 5G معرفی شد

سلام به همراهان همیشگی مجله می مارکت

در این مطلب قصد داریم تا گوشی Mi 10 Lite رو که از شبکه 5G پشتیبانی می کنه و در قیمتی پایین به بازار ارائه میشه به شما معرفی کنیم. پس با ما باشید تا با مشخصات این گوشی ارزون قیمت بیشتر آشنا بشید.

گوشی Mi 10 Lite 5G با توجه به مشخصاتی که داره، یک گوشی میان رده محسوب میشه. این گوشی همراه با پردازنه اسنپدراگون 765G و مودم یکپارچه 5G به بازار ارائه میشه. اگر چه هنوز جزئیات فنی مربوط به این مدل در دسترس نیست، اما طبق اطلاعات منتشر شده، صفحه نمایش این گوشی در اندازه 6.57 اینچ و از نوع AMOLED هست. این نمایشگر از رزولوشن +HD برخورداره و سنسور اثر انگشت رو هم دربر می گیره. این نمایشگر از فناوری TrueColor برخوداره که منجر به نمایش فوق العاده کنتراست و دقت رنگ بالاتری میشه.

گوشی mi 10 lite 5g

روی پنل پشتی دستگاه بخش مستطیل شکلی در نظر گرفته شده که دوربین چهارگانه گوشی رو داخل خودش جا داده. دوربین چهارگانه Mi 10 Lite، دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه اولتراواید 8 مگاپیکسلی، سنسور ماکروی 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هست. این گوشی در قسمت جلو، به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز شده.

اگر چه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد و جزئیات مربوط به دوربین ها در دسترس نیست، اما واضحه که این دوربین از قابلیت هوش مصنوعی برخورداره. به این ترتیب، با پشتیبانی از قابلیت Night Mode، می تونید انتظار تصاویر باکیفیتی رو حتی در محیط های کم نور داشته باشید. این گوشی در دو نسخه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی وارد بازار اروپا میشه. همچنین از باتری 4160 میلی آمپر ساعتی برخورداره که از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی می کنه.

گوشی mi 10 lite 5g

مشخصات گوشی MI 10 Lite 5G شیائومی

صفحه نمایش: صفحه نمایش 6.47 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD

پردازنده: پردازنده اسنپدراگون 765G کوالکام با پشتیبانی از 5G

سیستم عامل: اندروید 10

مموری: مشخص نشده

حافظه داخلی: 64 و 128 گیگابایت

باتری: باتری 4160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی

دوربین عقب: مجهز به سنوسر اصلی 48 مگاپیکسلی

دوربین جلو: 16 مگاپیکسلی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *