با توجه به مشکلی که اخیرا در گوشیهای Mi A3 مشاهده شده بود و آپدیت اون باعث هاردبریک شدن گوشی میشد، بعد از عرضه آپدیت پایدار بازم تصمیم گرفتیم به کاربران بگیم دست نگه دارن تا وضعیت این بروز رسانی مشخص بشه.
شیائومی 9 روز قبل اعلام کرد که تمام گوشیهای Mi A3 حتی مواردی که گارانتیشون هم تمام شده در مراکز رسمی به طور رایگان تعمیر میشن.
اما الان ده روز از عرضه آپدیت مجدد میگذره. شیائومی اعلام کرد که بخاطر مشکلات عرضه آپدیت اولیه عذرخواهی میکنه و همچنین بسیاری از کاربران در مورد آپدیت دوم اندروید 11 گزارش دادن که باید شخصا تایید بشه که مشکلات هارد بریک رو به همراه نداشته باشه.
آپدیت جدید با حجم 1.40 گیگابایت و با شماره ساخت 12.0.3.0.RFQMIXM بوده که ویژگیهای اصلی اندروید 11 رو به همراه داشته. به همراه اینکه این آپدیت پچ امنیتی دسامبر 2020 هم به همراه داره.
بر اساس گزارشات، با آپدیت کردن گوشی با موفقیت بروزرسانی شده و تا الان این بروزرسانی مشکلات خاصی رو به همراه نداشته و در زیر میتونید چند اسکرین شات برای اطمینان از این بروزرسانی مشاهده کنید.
البته این آپدیت برای کسایی هست که آپدیت نکرده بودن، اگر شما آپدیت قبلی رو نصب کرده بودید احتمالا گوشیتون مشکل داشته و مجدد فلش کرده بودید. البته با این آپدیت جدید میتونید به راحتی گوشی رو به اندروید 11 ارتقا بدید.
چند مدت قبل، این کمپانی اشتباها یک آپدیت مخصوص مکزیک رو برای گلوبال فرستاده بود که قابلیتهای استفاده از سیمکارت رو غیرفعال میکرد.
به هر حال امیدواریم که در آینده مشکلات کمتری رو در بروزرسانیهای سیستم عامل ها ببینیم.
شما گوشی Mi A3 داشتید؟ اگر در آپدیت جدید مشکلی مشاهده کردید توی کامنتهای زیر بنویسید.