راهنمای خرید

بهترین ساعت‌های هوشمند چینی تا پایان 2021

اگه به تازگی گوشی جدید و ایرفون خریدین، ساعت‌های هوشمند ممکنه هدیه مناسبی باشه که می‌تونید در این تعطیلات زمستانی برای خودتون تهیه کنید. بنابراین در این مطلب، جهت کمک به تصمیم گیری برای خرید یک ساعت هوشمند، 5 مورد از بهترین ساعت‌های هوشمند چینی که در حال حاضر فروش زیادی داشتن رو به شما معرفی می‌کنیم.

AMAZFIT GTR 3 PRO

ساعت هوشمند AMAZFIT GTR 3 PRO

بهتره با جدیدترین ساعت هوشمند یعنی Amazfit GTR 3 Pro شیائومی شروع کنیم. این ساعت هوشمند صفحه نمایش 1.45 اینچی AMOLED فوق العاده شفاف همراه با نسبت صفحه به بدنه 70.6 درصدی داره که یکی از بالاترین درصدها محسوب میشه. Amazfit GTR 3 Pro همچنین با 6PD (شش فتودیود) و سنسور بیومتریک BioTrackerTM PPG 3.0، داده‌های مربوط به سلامت رو به طور دقیق و کارآمد به شما ارائه میده و قابلیت اینو داره که چندین شاخص سلامت رو به طور همزمان ردیابی و ارزیابی کنه. این ساعت جذاب بیش از 150 حالت ورزشی داخلی داره و می‌‍تونه مواردی مثل ضربان قلب، مقدار کالری سوزانده شده و موارد دیگه را ردیابی کنه.

در نهایت، این ساعت با وجود داشتن فهرست گسترده‌ای از ویژگی‌ها و طراحی ظریف و سبک، می‌تونه با یک بار شارژ تا 12 روز دوام باتری داشته باشه.

HUAWEI WATCH 3

HUAWEI WATCH 3

بعد از ساعت GTR 3 جذاب شیائومی، Huawei Watch 3 رو داریم که از طراحی قاب گرد کلاسیک و صفحه گرد با یک پنل AMOLED قابل توجه 1.43 اینچی برخورداره. در زیر ساعت دو پردازنده به کار رفته که علاوه برافزایش عملکرد، در پردازش داده‌های به دست اومده هم بهتر عمل می‌کنه. با الگوریتم هوشمند صرفه جویی در انرژی، Smart Power-Saving Algorithm 3.0، هواوی Watch 3 می‌تونه چندین روز متوالی رو در حالت آفلاین باشه و در همین حین بر وضعیت سلامتی شما به صورت شبانه روزی نظارت داشته باشه. با این ویژگی در حالت صرفه جویی در باتری، دوام باتری رو به 14 روز افزایش پیدا می‌کنه.

اما در مورد ویژگی‌های سلامتی باید گفت که، Huawei Watch 3 اطلاعات اکسیژن خون فوری (SpO2) فناوری + TruSeenTM4.5 داره که از یک حسگر نوری پیشرفته برای تعیین کمیت مولکول‌ها استفاده می‌کنه. علاوه براین با وجود 6 سنسور دمای پوست، همیشه می‌تونید از وضعیت دمای بدنتون مطلع باشید. در آخر باید گفت که این گجت پوشیدنی 100 حالت ورزشی داره و 19 حالت حرفه‌ای برای ورزش‌هایی در محیط باز و بسته وجود داره.

HONOR MAGICWATCH 2

ساعت هوشمند HONOR MAGICWATCH 2

سومین ساعت HONOR MAGICWATCH 2 هست که از یک نمایشگر 1.39 اینچی با کیفیت AMOLED بهره می‌بره. بدنه این ساعت از جنس فولاد ضد زنگ 316L هست که علاوه بر استحکام، وزن نسبتا بالایی رو هم داره. تعداد ورزش‌هایی که در این ساعت پشتیبانی میشه 15 حالت تناسب اندام مبتنی بر هدف هست که یک راهنمای صوتی، کاربران رو در جهت رسیدن به اهداف راهنمایی می‌کنه. علاوه بر این ویژگی‌هایی مثل سنجش اکسیژن خون، اندازه گیری دقیق ضربان قلب، مسافت، کالری و مقاومت در برابر آب هم وجود داره.

REDMI WATCH 2 LITE

ساعت REDMI WATCH 2 LITE

اگر به دنبال یک ساعت مقرون به صرفه تر با مشخصات خوب هستید، Redmi Watch 2 Lite شیائومی ممکنه گزینه بسیار خوبی برای شما باشه. این ساعت زیبا و جذاب، صفحه نمایشی نسبتا بزرگ به اندازه 1.55 اینچ داره که سایز خوب اون باعث میشه هنگام استفاده کنترل بهتر و راحت‌تری (به لحاظ لمسی و دیدن)، روی ساعت داشته باشید.

از نظر قابلیت‌های ورزشی، Redmi Watch 2 Lite می‌تونه از 17 حالت حرفه ای پشتیبانی کنه و تمرین‌های شما مثل یوگا، رو به خوبی ردیابی کنه. علاوه بر این از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کنه و در برابر آب تا 5 اتمسفر یا همون عمق 50 متری مقاومه. با به کار رفتن چیپست GNSS در این ساعت، عملکرد ردیابی مکان بهبود یافته و به صورت دقیق تر انجام میشه. این چیپست از چهار سیستم اصلی موقعیت یابی جهانی شامل GPS، GLONASS، Galileo و BDS پشتیبانی می‌کنه.

این ساعت هوشمند ویژگی‌های دیگه‌ای مثل ردیابی اشباع اکسیژن خون (SpO2)، نظارت بر خواب و ردیابی 24 ساعته ضربان قلب داره. باتری این ساعت تنها با یک بار شارژ و در استفاده معمولی تا 10 روز دوام داره.

OPPO WATCH FREE

ساعت هوشمند OPPO WATCH FREE

آخرین موردی که در بین ساعت‌های پرفروش دسامبر 2021 ساعتOPPO Watch Free هست و این به معنی بی ارزش یا ضعیف تر بودن این ساعت نیست. این ساعت هوشمند صفحه نمایش بزرگ 1.64 اینچی AMOLED داره که قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ رو داره و 100% فضای رنگی DCI-P3 را پوشش میده. در واقع به این معنیه که بازتولید رنگ فوق العاده دقیقی دارد.

این ساعت هوشمند بسیار سبک هست و تنها 33 گرم وزن داره. علاوه براین ویژگی‌هایی مثل فناوری OSleep رو داره که نظارت دقیق و کاملی بر خاواب و استراحت شبانه شما داره و می‌تونه بر اکسیژن خون و ضربان قلب در خواب هم نظارت داشته باشه تا از به راحتی متوجه مشکلات تنفسی حین خواب بشید.

OPPO Watch Free بیش از 100 حالت ورزشی داره و می‌تونه 4 مورد از اونا رو به صورت خودکار شناسایی کنه که شامل: دویدن، راه رفتن، پارو زدن و elliptical هست و در مقابل آب هم مقاومت داره. دوام باتری این ساعت 14 روز هست و از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کنه.

انتخاب شما کدوم ساعته؟ می‌تونید مدل‌های بیشتری از ساعت‌های هوشمند شیائومی که مقرون به صرفه هستن و کیفیت خوبی رو هم ارائه میدن، در اینجا ببینید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *