شیائومی

با بهترین گوشی های شیائومی در سال 2018 آشنا شوید

شیائومی که به عنوان اپل چین شناخته شده، برند بزرگی در بازارهای گوشی های هوشمند چین و هند هست و البته پای خودش رو به اروپا هم باز کرده. شیائومی به دنبال ورود موفقش به اسپانیا، فرانسه و ایتالیا، برند خودش رو در انگلستان هم معرفی کرد و همچنین قصد داره که در سال 2019، پا به آمریکا بذاره. برای کاربران در انگلستان، آمریکا و اروپا، شیائومی موبایل هایی رو با مشخصاتی فراتر از اون چیزی که شما با همون مقدار پول بتونید در اونجا تهیه کنید، ارائه میده. اگر دوست دارید که بدونید باارزش ترین گوشی های شیائومی چی هستن، با ما باشید.

رده بندی گوشی های شیائومی می تونه برای افرادی که با اونها آشنا نیستن کار سختی باشه، اما اگر چند قانون سرانگشتی رو دنبال کنید، دیگه دچار اشتباه و سردرگمی نمیشید. سری Redmi خط بودجه شرکته، بنابراین با توجه به قیمت های پایین این رده، نمی تونید انتظار داشته باشید مشخصات گوشی های پرچمدار رو داشته باشه. سری Note، فبلت ها و یا گوشی های با صفحه های بزرگ هستن (اگر چه Mi Max بزرگترینه). گوشی های Mi 8 Pro، Mi 8 و Mi Mix 2S در بالای این رده بندی قرار گرفتن.

 

راهنمای خرید بهترین گوشی های شیائومی سال 2018

تفاوت اصلی بین گوشی های شیائومی و گوشی های اندروید استوک، این هست که اونها MIUI رو اجرا می کنن و تنها در صورتی که شما یکی از مدل های بین المللی و جهانی رو داشته باشید، سرویس های Google Play رو می بینید که از قبل نصب نشدن. استثنائی که در اینجا وجود داره، گوشی های Mi A2 و Mi A2 Lite هستن که به لحاظ طراحی و مشخصات با Mi 6X و Redmi 6 Pro یکسان هستن، اما اندروید وان رو به جای MIUI اجرا می کنن.

لیست بهترین گوشی های شیائومی که می تونید از می مارکت خریداری کنید:

1.گوشی شیائومی Mi 8 Pro

2.گوشی شیائومی Mi 8

3.گوشی شیائومی Mi Mix 2S

4.گوشی شیائومی Pocophone F1

5.گوشی شیائومی Mi A2 Lite

6.گوشی شیائومی Mi Note 3

7.گوشی شیائومی Mi 6

8.گوشی شیائومی Mi A1

9.گوشی شیائومی Mi Max 3

10.گوشی شیائومی Redmi Note 5

 

مشخصات بهترین گوشی های شیائومی

Xiaomi Mi 8 Pro

mi 8 pro

گوشی شیائومی Mi 8 Pro با قیمت 499 پوند، یک خرید باور نکردنی است که زیر قیمت هر یک از گوشی های پرچمدار رقیب خود در انگلستانه و هم اکنون گوشی های شیائومر در بازار انگلستان موجود هستن و دلیلی برای بی توجهی به اونها وجود نداره. با عملکرد عالی، دوربین های فوق العاده، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش و پنل پشتی شفاف، Mi 8 Pro گزینه ای عالی در قیمتی مناسب هست. گوشی شیائومی Mi 8 Pro با مشخصات رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی موجود هست.

 

Xiaomi Mi 8

mi 8

ارزش فوق العاده، عملکرد عالی، عکاسی بی نظیر، صفحه نمایش بزرگ AMOLED با نسبت صفحه 18.7:9 و اسکنر سه بعدی تشخیص چهره، همه و همه دلایلی هستند که شما باید Mi 8 را بخرید. قیمت این گوشی، چند صد پوند از گوشی های هم رده خودش پایین تره. گوشی شیائومی با حافظه داخلی 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت موجود هست.

البته متأسفانه باید بگیم که شیائومی در بعضی موارد مثل شارژ وایرلس، ضدآب بودن و صفحه نمایش Quad-HD  در سطح دیگر رقبای خود نیست و ویژگی اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، تنها ویژگی منحصر بفرد نسخه اکسپلورر هست، اما با توجه به قیمت گوشی ها، نمی تونیم شکایتی از این نقطه ضعف ها داشته باشیم.

 

Xiaomi Mi Mix 2S

mi mix 2s

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش کامل، دستگاهی خاص به شمار میاد. با وجود قابلیت شارژ وایرلس، عملکرد سریع تر و دوربین دوگانه AI، گوشی شیائومی  Mi Mix 2S در قیمتی پایین تر، رقیب نزدیک تری برای گوشی های پرچمدار غربی هست.

گوشی Mi Mix 2S به لحاظ عملکرد و طراحی فوق العاده بوده و با وجود پنل سرامیکی آینه ای و صفحه نمایش 18:9 می تونه دستگاه شگفت انگیزی در دست شما باشه. سرویس های کامل گوگل در اختیار شما خواهد بود، اما به لحاظ عکس های سلفی، موقعیت بد دوربین جلو و عدم وجود جک هدفون، Mi Mix 2S گزینه ای ایده آل نیست. امیدواریم که عمر باتری بهتر بشه و همچنین صفحه نمایش Quad-HD و قابلیت ضدآب بودن به گوشی اضافه بشه. گوشی شیائومی Mi Mix 2S با ظرفیت 64 گیگابایت و 128 گیگابایت موجود هست.

 

Xiaomi Pocophone F1

pocophone f1

بدون هیچ شکی می تونیم بگیم که Pocophone F1 یکی از بهترین گوشی های چینی هست که تاکنون تست شده. شیائومی کار فوق العاده ای برای خلق یک گوشی با مشخصات بالا و قیمت پایین انجام داده. اگر چه Pocophone F1 سبک ترین و ظریف ترین گوشی موجود نیست، اما طراحی اون جذاب و مورد پسنده. اگر شما گوشی Mi 8 رو دوست دارید و پول کافی برای پرداخت هزینه اون رو ندارید، Pocophone F1 که با ظرفیت های 64 گیگابایت و 128 گیگابایت موجوده، می تونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

 

Xiaomi Mi A2 Lite

mi a2 lite

گوشی Mi A2 Lite دارای طراحی فوق العاده با صفحه نمایش دارای ناچ با نسبت صفحه 19:9، دوربین دوگانه عقب و عملکرد عالی هست. فضای ذخیره سازی این گوشی عالیه و با کارت های microSD میشه ظرفیت رو تا 256 گیگابایت افزایش داد و همچنین قیمت این گوشی پایینه. شما می تونید گوشی شیائومی Mi A2 Lite رو با مشخصات رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و همچنین با ظرفیت 64 گیگابایت از می مارکت خریداری کنید.

 

Xiaomi Mi Note 3

mi note 3

گوشی شیائومی Mi Note 3 در رده پایین تر Mi 6 و Mi Note 2 قرار داره، اما با قیمت پایین تر و طراحی جذاب تری ارائه میشه. اگر چه این گوشی دارای پردازنده فوق العاده ای نیست، دوربین دوگانه خیلی خوبی داره و همچنین شما می تونید سرویس های گوگل پلی رو خودتون نصب کنید. گوشی شیائومی Mi Note 3 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی موجود هست.

 

Xiaomi Mi 6

mi 6

گوشی شیائومی Mi 6 یک گوشی شگفت انگیزه که سریع و زیبا بوده و قیمت مناسبی داره. اگر تمایل به داشتن یک گوشی اندرویدی دارید، این گوشی شما رو ناامید نمی کنه. این گوشی با ظرفیت های 64 گیگابایت و 128 گیگابایت موجود هست.

 

Xiaomi Mi A1

Mi A1

شیائومی Mi A1 یک گوشی خوش ساخت میان رده هست که نسبت به قیمت 200 پوند، عملکرد خوب، دوربین مناسب، طراحی زیبا و نرم افزاری عالی داره که آپدیت میشه. البته باید گفت که سرعتش در حد متوسطه و عکس هایی که در نور کم گرفته میشه، از کیفیت چندانی برخوردار نیستن. شارژ وایرلس، صفحه نمایش تمام صفحه با رزولوشن Quad-HD نداره و همچنین ضد آب نبوده و از قابلیت NFC برخوردار نیست. اما مطمئن باشید توی این رنج قیمت، گوشی دیگه ای با عملکرد بهتر پیدا نمی کنید. گوشی شیائومی Mi A1 با حافظه داخلی 32 گیگابایت و 64 گیگابایت موجود هست.

 

Xiaomi Mi Max 3

mi max 3

اگر به دنبال یک صفحه نمایش بزرگ هستید و تمایلی به خرید تبلت ندارید، گوشی شیائومی Mi Max 3 می تونه بهترین گزینه برای شما باشه. با وجود عملکرد ارتقا یافته، لنز دوربین دوم در پشت گوشی و صفحه نمایش 6.9 اینچی با نسبت صفحه 18:9، این گوشی نسبت به Mi Max 2 بهبود قابل توجهی یافته و همچنین بسیار مقرون به صرفه هست. گوشی Mi Max 3 رو با حافظه داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت می تونید از می مارکت خریداری نمایید.

 

Xiaomi Redmi Note 5

redmi note 5

صفحه نمایش بزرگ و قیمت پایین همراه با عمر عالی باتری، عملکرد فوق العاده و دوربین دوگانه بی نظیر از ویژگی های قابل توجه Redmi Note 5 هستن. البته مواردی از قبیل پورت Micro-USB قدیمی، عدم پشتیبانی از شارژ سریع و بدنه پلاستیکی از نقاط ضعف این گوشی به حساب میان اما در این رنج قیمت، گوشی بهتری در مقایسه با Redmi Note 5 پیدا نمی کنید. این گوشی با ظرفیت های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت موجود هست.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *