اخبار شیائومی

معرفی شارژر- پاوربانک دوکاره جدید ZMI

ZMI یک مارک تجاری است که اکثر دستگاه‌های شیائومی مثل شارژر، پاوربانک‌های فوق العاده سریع، کابل و یا شارژرهای اتومبیل را پوشش می‌دهد. این شرکت به دلیل طیف گسترده‌ای از شارژها، محبوبیت زیادی دارد. این برند حتی اولین هدفون حذف نویز TWS خود را در چین عرضه کرد. ZMI برای شارژ کردن، یک دستگاه جدید دوکاره (شارژر- پاوربانک) را عرضه کرده است.

پاوربانک دوکاره

همانطور که از اسم این محصول مشخص است، این محصول هم بعنوان آداپتور شارژر و هم بعنوان پاوربانک مورد استفاده قرار می‌گیرد که به یک شارژر 18 وات و دو پورت (در پاوربانک) مجهز می‌باشد. اگر این محصول را بعنوان پاوربانک درنظر بگیریم، از یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و پین‌های تاشو نیز برای آداپتور قرار گرفته است.

 شارژر- پاوربانک دوکاره

این شارژر جدید دوگانه ZMI، از دو پورت USB-A برخوردار است که هردو از شارژ سریع 18 وات با چندین پروتکل پشتیبانی می‌کند و توانایی شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. وقتیکه این محصول بعنوان پاور پانک استفاده می‌شود، باتری 5000 میلی آمپرساعتی آن دارای کابل شارژ سریع داخلی است که امکان شارژ سریع 12 وات را نیز فراهم می‌کند. علاوه براین، این محصول می‌تواند جریان کوچکی (شارژ با جریان کم) را به طور مستقیم برای شارژ هدست‌های بلوتوثی، مچ بند، ساعت هوشمند و سایر محصولات ارسال کند.

شارژر دوگانه شیائومی

از نظر طراحی، شارژر جدید دوکاره ZMI دارای طراحی کلاسیک می‌باشد که به صورت هایلایت و مات طراحی شده و به پین‌های تاشو نیز مجهز است.

این محصول در شیائومی یوپین موجود است و با قیمت 129 یوان (تقریبا 19 دلار) به فروش می‌رسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *