شیائومی

آموزش شخصی سازی Always On Display در گوشی های شیائومی

درود به همراهان می مارکت.

صفحه نمایش همیشه روشن یکی از قابلیت هایی هست که در گوشی هایی با صفحه نمایش AMOLED کاربرد داره و به کاربر اجازه می‌ده بدون نیاز به لمس کردن گوشی و یا روشن کردن صفحه به اطلاعات ضروری دسترسی پیدا کنه. MIUI 11 یک حال و هوای تازه به Always On Display بخشید و این بخش در گوشی‌هایی شیائومی ظاهری تازه به خودش گرفت. در این بروزرسانی سیتم دینامیک تم و … قرار گرفت که به جذابیت‌های اون کلی اضافه شد. از انعکاس نور در کنار صفحه گرفته تا الگوهای گل و … بر روی صفحه به اندازه ای هنرمندانه طراحی شده است که با هربار نگاه کردن به آن متحیر خواهید شد.

اکنون در MIUI 11 قابلیت شخصی سازی AOD وجود دارد که می‌توانید آن را با تنظیمات دلخواه خود ترکیب کرده و جان تازه ای به صفحه نمایش در هنگام خاموش بودن ببخشید.

برای تنظیم این موارد به شیوه زیر عمل کنید:

  • وارد تنظیمات بشوید.
  • روی گزینه Always-on display & Lock screen کلیک کنید.
  • گزینه Ambient display را فعال کنید.
  • روی Style کلیک کرده و به پایین اسکرول کنید تا به قسمت Select background برسید.
  • سپس روی پلاگین‌ها کلیک کنید.

شخصی سازی صفحه نمایش همیشه روشن در شیائومی

  • روی + کلیک کنید و یکی از تصاویر مورد علاقه خود را از گالری انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید رنگ متن، مکان ساعت و نشان دادن وضعیت باتری و نوتیفیکشن ها را خاموش و روشن کنید.
  • روی Apply کلیک کنید.

نکته: این قابلیت از تصاویر با فرمت PNG نیز پشتیبانی می‌کند و شما نیز به جهت مصرف کمتر باتری و حذف پس زمینه به جهت حرفه ای شدن صفحه قفل می‌توانید از فرمت png استفاده کنید. به عنوان مثال تصویری از چهره خودتان که در آن پس زمینه کاملا حذف شده باشد بسیار جذاب خواهد بود. در آموزش های بعدی می مارکت آموزش این نوع تصویربرداری و ویرایش عکس را برای شما قرار می‌دهیم.

تصویر دلخواه در صفحه نمایش همیشه روشن شیائومی

حال زمانیکه صفحه نمایش همیشه روشن را فعال کرده باشید، عکس مورد نظر شما را نشان می‌دهد. توجه داشته باشید که این آموزش ممکن است برای تمام دستگاه ها در دسترس نباشد چرا که بسیاری از دستگاه های شیائومی از صفحه نمایش آمولد استفاده نمی‌کنند. تصاویر و آموزش قرار گرفته در اینجا در گوشی Mi Note 10 تست شده است.

نمونه عکس تست شده توسط کاربران:

عکس دلخواه در صفحه همیشه روشن گوشی های شیائومی

نظر شما چیست؟ آیا تا بحال از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی خود استفاده کرده اید؟ اگر از تصاویر png استفاده کرده و نتایج جالبی داشته اید می‌توانید آن تصاویر را به اینستاگرام می مارکت به آیدی Mimarket.ir ارسال کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *