شیائومی

چگونه از Mi Band 4 به عنوان ریموت کنترل دوربین گوشی استفاده کنیم؟

سلام خدمت همراهان همیشگی می مارکت. مسلماً همه با دستبند سلامتی شیائومی Mi Band 4 آشنا هستید. بدون شک این محصول، یکی از پرطرفدارترین دستبندهای سلامتی شیائومی در سال 2019 هست.  این دستبند قابلیت های زیادی رو به شما عرضه کرده و با توجه به برخورداری از بلوتوث، می تونید از اون برای کنترل دیگر دستگاه های بلوتوثی استفاده کنید. با وجود همه قابلیت ها و مشخصات، آیا این دستبند قادره از کنترل راه دور دوربین گوشی پشتیبانی کنه؟ آیا میشه می بند 4 رو به عنوان ریموت کنترل دوربین گوشی مورد استفاده قرار داد؟ برای یافتن جواب این سوال، با ما باشید.

در حقیقت، دستبند می بند 4 قابلیت ریموت کنترل دوربین گوشی رو به صورت پیش فرض نداره. اما خبر خوب اینه که شما با استفاده از اپلیکیشن شخص ثالث Mi Band Selfie، می تونید از دستبند می بند 4 به عنوان ریموت کنترل دوربین استفاده کنید. این اپلیکیشن به نام های Mi Band 2/3/4 و Amazfit Selfie App نیز شناخه شده)

می بند 4 به عنوان ریموت دوربین

چگونه از قابلیت ریموت کنترل دوربین گوشی دستبند Mi Band 4 استفاده کنیم؟

مرحله 1: ابتدا اپلیکیشن Mi Band Selfie رو از پلی استور دانلود کنید. این اپلیکیشن رایگانه و برای دستبندهای می بند 2، 3 و 4 کار می کنه. متاسفانه این اپلیکیشن برای iOS موجود نیست و تنها به گوشی های اندروید محدوده.

مرحله 2: با استفاده از آدرس بلوتوث می بند 4، اپلیکیشن Mi Band Selfie رو به گوشیتون وصل کنید. می تونید آدرس بلوتوث می بند رو در اپلیکیشن Mi Fit پیدا کنید. (وارد اپلیکیشن Mi Fit بشید > روی profile ضربه بزنید > روی Mi Fit Band ضربه بزنید و به پایین اسکرول کنید > آدرس بلوتوث رو کپی کنید.)

مرحله 3: بعد از اون، به اپلیکیشن Mi band Selfie برگردید و آدرس بلوتوث رو روی MAC  قرار بدید تا اون رو به اپلیکیشن متصل کنید.

می بند 4 به عنوان شاتر دوربین

مرحله 4: اپلیکیشن Mi Band Selfie، بر خلاف نامش، برنامه دوربین نداره. بنابراین، باید اپلیکیشن دوربین شخص ثالث رو دانلود کنید. به طور کلی، چهار تا اپلیکیشن دوربین وجود دارن که با اپلیکیشن Mi Band Selfie سازگار هستن.

  • Open Camera
  • Circle Camera
  • Night Selfie Camera
  • Bacon Camera

به محض اینکه هر یک از این اپلیکیشن های دوربین رو نصب کنید، کافی است اون رو راه اندازی کرده، باز کنید و از Mi Band 4 به عنوان ریموت کنترل دوربین گوشی لذت ببرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *