اخبار شیائومی

Redmi K40، با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله می مارکت

امروز اینجاییم تا یکی از جدیدترین گوشی های شیائومی رو که به زودی قراره وارد بازار بشه، به شما معرفی کنیم. گوشی Redmi K40، گوشی جدید دیگری از سری ردمی هست که به احتمال زیاد در اواخر سال جاری، به همراه پرچمدار جدید شیائومی، Mi 11 راه اندازی و وارد بازار میشه. اگر از طرفداران محصولات شیائومی باشید، به خوبی میدونید که گوشی های سری K  ردمی، مثل Redmi K20 و Redmi K30 جزء بهترین گوشی های شیائومی هستن و تونستن طرفداران زیادی رو به دست بیارن. بنابراین، میشه انتظارات زیادی رو از عضو جدید این خانواده، Redmi K40 داشت.

طبق اخبار رسیده، گوشی Redmi K40 از نرخ رفرش بالای صفحه نمایش و شارژ سریع برخوردار خواهد بود و به احتمال زیاد از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کنه. این گوشی، یک گوشی 5G هست و شایعات حاکی از اینه که به تراشه اسنپدراگون 775G مجهز میشه. طبق تصاویری که از این گوشی منتشر شده، دوربین سلفی به صورت Punch-hole در بالای نمایشگر و در مرکز اون قرار داره و به این ترتیب، فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می گیره. در حالی که، ردمی کا30 مجهز به دوربین دوگانه در قسمت جلو بود.

معرفی گوشی ردمی کا40

نکته دیگه ای که تصاویر منتشر شده به ما نشون میدن، تنظیمات دوربین اصلی در قسمت عقب هست که در سمت چپ و بالای گوشی قرار گرفته. یک فلاش در کنارش سنسورهای دوربین قرار داره و کلمه ultra premium نیز در کنار دوربین ها حک شده که نشون میده شیائومی قصد داره کاربرانش رو در پایان سال 2020 سورپرایز کنه. در حالی که، دوربین های ردمی کا 30، روی بخش دایره ای شکلی، به صورت خطی زیر هم قرار گرفته بودن.

نسخه Pro این گوشی نیز در اوایل 2021 به بازار ارائه میشه. انتظار میره Redmi K20 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 باشه. به نظر می رسه که شیائومی قصد داره برای لانچ کردن این گوشی ها، برنامه زمانی گوشی های سری K30 رو در سال گذشته پیاده کنه. ردمی کا30 دسامبر 2019 راه اندازی شد و ردمی کا30 پرو در اوایل 2020 به بازار عرضه شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *