شیائومی

مشخصات گوشی های Mi A2 و Mi A2 Lite شیائومی

شیائومی نسل جدید گوش های هوشمند اندروید وان را معرفی کرد: Mi A2 و Mi A2 Lite

آخرین جفت از گوشی های اندروید خام شیائومی، عملکردی عالی و قابلیت تصویر برداری فوق العاده ای را در قیمتی مناسب ارائه می دهند.

شیائومی، رهبر تکنولوژی جهانی، با معرفی گوشی های هوشمند Mi A2 و Mi A2 Lite، گوشی های نسل اندروید وان را توسعه بخشید. این گوشی ها قابلیت تصویربرداری فوق العاده ای داشته و در مقایسه با نسل قدیمی گوشی ها، ارتقاء قابل توجهی یافته اند.  قیمت این دو دستگاه از 179 یورو در اسپانیا شروع شد و بیانگر تعهد شیائومی برای ارائه محصولاتی شگفت انگیز با قیمت هایی منصفانه می باشد تا هر کسی در هر کجای دنیا بتواند با استفاده از این تکنولوژی نوآورانه، نهایت لذت را از زندگی ببرد.

Mi A2 و Mi A2 Lite

شیائومی در سپتامبر سال گذشته، Mi A1 را به عنوان اولین گوشی اندروید وان شیائومی ارائه داد و با موفقیت چشم گیری روبرو شد. این دو دستگاه جدید، Mi A2 و Mi A2 Lite،  اندروید وان را در سطح بالاتری ارائه خواهند داد، به ویژه قابلیت تصویربرداری فوق العاده آنها بسیار قابل توجه می باشد.

Mi A2 دارای دوربینی دوگانه با لنزهای 20 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل می باشد. دوربین سلفی این دستگاه، دارای لنزی با سنسور 20 مگاپیکسل می باشد. Mi A2 Lite که در اندازه ای کوچکتر طراحی شده است، دارای دوربین هایی با لنزهای 12 مگا پیکسل و 5 مگاپیکسل بوده و باتری آن به قدرت 4000 میلی آمپر می باشد. به عنوان یکی از مزیت های اندروید وان، هر دو دستگاه دارای فضای ذخیره سازی با کیفیت بالای نامحدود با Google Photos می باشند که این اطمینان را به کاربر می دهند که هرگز نگران فضای ذخیره سازی عکس ها نباشد.

 

Mi A2 – طراحی زیبا با دوربین های دوگانه 20 مگاپیکسل

گوشی Mi A2 دارای صفحه نمایش 5.99 اینچی با کیفیت فول اچ دی بوده و نسبت تصویر آن 18:9 می باشد. این صفحه نمایش دارای تکنولوژی IPS و گوریلا گلس نسخه 5 می باشد که گوشی را در برابر ضربه های محکم مقاوم می سازد. حالت خمیدگی در لبه های صفحه نمایش نشان می دهد که از شیشه 2.5D برای قاب این گوشی استفاده شده است. با ضخامتی به اندازه 7.3 میلی متر، Mi A2 زیبایی و ارگونومیک بی نظیری را به طور همزمان ارائه می دهد.

Mi A2 و Mi A2 Lite

Mi A2 و Mi A2 Lite

با دوربین سلفی  20 مگا پیکسلی سونی IMX376 و دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی، از قوی ترین گوشی  ها در این محدوده قیمت خواهد بود و عکس های بی نظیری را خواهد گرفت که همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

Mi A2 رویایی است برای افرادی که سلفی گرفتن را دوست دارند. سنسور 20 مگاپیکسل دوربین سلفی دارای تکنولوژی سوپر پیکسل می باشد که هر 4 پیکسل را تبدیل به 2 پیکسل بزرگ تر می کند که حساسیت به نور سنسور را بهبود بخشیده و منجر به تصاویری واضح تر و روشن تر در شرایطی با نور کم می شود. همچنین از ویژگی هایی مانند AI Portrait، AI Beautify 4.0 و HDR برخوردار بوده و نور سلفی آن با توناژ 4500K می باشد که گرفتن یک سلفی عالی را راحت و ساده ساخته است.

Mi A2 و Mi A2 Lite

دوربین 20 مگاپیکسلی عقب با دهانه دیافراگم f/1.75 منجر به عکس برداری با وضوح بالا حتی در شرایطی با نور کم خواهد شد. دوربین 12 مگاپیکسلی نیز با پیکسل هایی به اندازه 1.25 میکرو متر و دهانه دیافراگم f/1.75، به Mi A2 این فرصت را می دهد تا تصاویری با تأثیر بوکه زیبا خلق کند. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی Mi A2 این می باشد که کاربر می تواند به صورت دستی دوربین عقب 20 مگاپیکسل یا 12 مگاپیکسل را با توجه به نور محیط انتخاب کند، به عنوان مثال، در شرایطی با نور کم می تواند با انتخاب سنسور 20 مگاپیکسلی، از مزایای پیکسل های 2 میکرومتری بزرگ بهره مند شده و عکس های روشن تری بگیرد.

Mi A2 و Mi A2 Lite

پلتفرم اسنپدراگون 660 کوالکام با هشت هسته قدرتمندKryo 260  همراه با رم  6GB LPDDR4x، از نظر توان و مصرف انرژی این گوشی را در مقایسه با Mi A1 بسیار قدرتمند ساخته است.

 

Mi A2 Lite – دوربین دوگانه و باتری با عمر دو روز

Mi A2 Lite از اولین دستگاه های اندروید وان می باشد که نمایشگری با نسبت 19:9 دارد. اندازه صفحه نمایشگر، 5.84 اینچ می باشد که با وجود صفحه نمایش تمام صفحه در بدنه ای فشرده و کم حجم، کار کردن با این گوشی با یک دست، برای کاربران بسیار راحت می باشد. این صفحه نمایش دارای ویژگی های مفیدی مانند کنتراست خودکار، حالت مطالعه و همچنین حالتی مناسب شب می باشد.

Mi A2 و Mi A2 Lite

Mi A2 Lite دارای دوربین دوگانه عقب 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی با سنسور اولیه 12 مگاپیکسلی می باشد که ویژگی هایی مانند اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر و همچنین قابلیت فوکوس اتوماتیک برای فوکوس سریع و دقیق را دارا می باشد. این گوشی، دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسل می باشد که دارای قابلیت عکس برداری پرتره می باشد که اثر بوکه را بدون لنز دوم بر روی تصاویر ایجاد می کند.

Mi A2 و Mi A2 Lite

Mi A2 Lite دارای باتری 4000 میلی آمپری می باشد که به راحتی قابلیت 6 ساعت بازی مداوم و یا 34 ساعت پخش موسیقی را دارا می باشد. این گوشی از پلتفرم اسنپدراگون 625 کوالکام بهره مند بوده که موجب بهینه سازی مصرف انرژی می شود و اجازه می دهد تا کاربر بتواند بازی های 3 بعدی را با حفظ عمر باتری انجام دهد.

Mi A2 و Mi A2 Lite

اندروید وان. آخرین نوآوری گوگل

Mi A2 و Mi A2 Lite به عنوان دستگاه های اندروید وان، دارای سیستم عامل اندروید خام 8.1 می باشند که از آخرین نوآوری های نرم افزاری گوگل بهره مند شده اند. کاربران می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را در گوگل اسیستنت و گوگل لنز بیابند. در رابطه با امنیت، کاربران می توانند با به روز رسانی های ماهانه نرم افزارهای امنیتی و گوگل پلی پروتکت، امنیت گوشی اندرویدی خود را حفظ کنند. علاوه بر این، Mi A2 و Mi A2 Lite از پروژه تربل گوگل پشتیبانی کرده و در نتیجه به روز رسانی ها را در مقایسه با دیگر دستگاه های اندرویدی، سریع تر و راحت تر دریافت می کنند، بنابراین کاربران می توانند از آخرین ویژگی ها به سرعت بهره مند شوند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *