شیائومی

ویژگی های جدید و جذاب اپلیکیشن دوربین در MIUI 12

سلام خدمت همراهان همیشگی می مارکت. اگر اخبار شیائومی رو از سایت ما پیگیری کرده باشید، در جریان هستید که شیائومی به تازگی از گوشی Mi 10 Youth Editon و MIUI 12 رونمایی کرده. رابط کاربری MIUI 12 از طراحی جدیدی بهره مند شده و دوربین این رابط کاربری نیز از این قاعده مستثنی نیست. رابط کاربری برنامه دوربین به روز رسانی شده و کار کردن با اون آسون تر شده. همچنین، ویژگیهای جدیدی نیز به اون اضافه شده. در ادامه مطلب، در مورد ویژگی های جدید دوربین و لیست گوشی هایی که قراره این برنامه رو دریافت کنن، به همراه جدول زمانی صحبت می کنیم.

ویژگی های برنامه دوربین MIUI 12

 با ارائه رابط کاربری MIUI 12، ویژگی های جدیدی به برنامه دوربین گوشی های شیائومی اضافه میشه که کار با دوربین رو ساده تر می کنه. این ویژگی ها و مشخصات جدید به طور خلاصه شامل موارد زیر هستن:

شبیه ساز جادویی، Magic Clone

در حالت Magic Clone،  سوژه عکس می تونه در موقعیت های مختلف چندین بار تکرار بشه. در واقع، سوژه مورد نظر در تصویر از زوایا و جهت های مختلف در یک عکس ظاهر میشه.

زیبابین یا کالیدوسکوپ جادویی، Magic Kaleidoscope

در این حالت، تصویر شما با الگوها و رنگ های مختلف نشون داده میشه. در واقع یک اثر کالیدوسکوپ یا زیبابین روی تصاویر و ویدئوها اعمال میشه.

ضربه برای عکس گرفتن و نگهداشتن برای ضبط کردن، Tap to shoot, hold to record

معمولاً جابجا شدن بین حالت عکاسی و فیلمبرداری برای کاربران زمان بر و گیج کننده هست. این امکان به شما داده میشه تا با نگه داشتن دکمه دوربین، بتونید ویدئو ضبط کنید و با ضربه زدن روی اون، عکس بگیرید. در حالی که قبلاً قادر به این کار نبودید. شیائومی در تلاشه تا با این مشخصات جدید، کار کردن با رابط کاربری رو تا جایی که می تونه ساده تر بکنه.

سفارشی سازی ترتیب قرار گرفتن گزینه ها، Layout Customization

با این قابلیت، می تونید تصمیم بگیرید کدوم گزینه دوربین دم دست تر و جلوتر از بقیه قرار بگیره. بنابراین، شما می تونید ترتیب قرار گرفتن گزینه ها رو متناسب با اولویت خودتون تنظیم کنید.

miui 12 و اپلیکیشن دوربین

انتخاب رنگ، Custom Color

شما می تونید از بین رنگ های زرد، صورتی، بنفش، آبی و سبز، رنگ مورد علاقتون رو برای منوی دوربین انتخاب کنید.

ویژگی های جدید برنامه دوربین در miui 12

جلوه های صوتی جدید، New Sounds Effects

در برنامه جدید دوربین MIUI 12، می تونید صدای شاتر دوربین رو تغییر بدین. به این منظور، چهار گزینه در اختیار شما قرار می گیره: texture camera، art camera، film camera و vitality camera.

 

لیست گوشی هایی که آپدیت دوربین MIUI رو دریافت می کنن + جدول زمانی ارائه MIUI 12

مرحله اول – آوریل 2020

 

مرحله دوم – می 2020

 

مرحله سوم – ژوئن 2020

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *